niedziela, 30 grudnia 2012

Noworoczne postanowienia!

Cześć!

Nowy Rok od zawsze kojarzył mi się z czystą kartką, zaczynaniem wszystkiego od nowa, ale z doświadczeniami z poprzedniego. W tym roku postanowiłam bardziej przyłożyć się do postanowień noworocznych (wcześniej tylko układałam w głowie ogólny zarys tego co bym chciała zmienić). Spisywałam i spisywałam, aż na mojej liście znalazło się naprawdę dużo punktów. Całą listę podzieliłam na cztery części - zdrowie i uroda, życie prywatne, cechy charakteru i aspiracje. Teraz zostało mi tylko wydrukowanie i powieszenie na ścianę. 

Chciałabym życzyć Wam aby rok 2013 był lepszy niż 2012, abyście znaleźli w sobie sile aby zmienić w sobie to co chcecie, żeby każde Wasze marzenie się spełniło i przede wszystkim więcej uśmiechu, bo jego nigdy dość no i oczywiście hucznego Sylwestra!

Dajcie znać czy spisujecie postanowienia noworoczne i czy macie jakieś plany na sylwestra!

Emily


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz